Det bättre Jag:et

Gick faktiskt inte och la mig.. eller jo lite!
Kröp under täcket och ställde väckarklockan men kunde inte alls slappna av så gick ner för att äta lite frukost. Slutade upp med att jag städat hela köket + halva vardagsrummet. Vilket betyder att jag snart är färdig med mitt "Måste städa idag för att mamma och pappa kommer hem imorgon" städ! Skönt!!

Ska vilken sekund som helst sätta mig i bilen och rulla iväg mot Luleå. Måste ju hämta hem Anton så att han hinner på jobbet! Inte frestande. Som många vet så hatar jag att köra bil. Det är bland det tråkigaste jag vet..
Men måste man så måste man.

Jag igår


Kommentarer
Postat av: elina

såg dig på fs, snyggt jobbat att du vart före! xDD hade också skickat in det tipset ;p

2010-08-28 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback