Eftermiddags te

Hm.. vet inte riktigt vad jag ville ha sakt med rubriken. Det var bara något som ploppade upp i mitt huvud. Det är inte eftermiddag (inte så mycket iallafall) och jag gillar inte te.
Jag lämnar det till tolkning!

Det fortsätter vara grått ute. Känns fruktansvärt tråkigt och jag blir lite lätt deprimerad. Ska dock krypa ner i ett varmt bad och sen stanna där ett bra tag! Känner att jag behöver lite avkoppling eftersom att jag har ont i hela kroppen av någon mystisk anledning.
Imorgon skulle jag och Anton tydligen åka till hans pappa och hjälpa honom med hans flytt. Ännu en anledning att mjuka upp lederna !


 

Verkligen i behov av dusch.. återkommer senare!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ge mig ditt badkar!

2010-08-23 @ 13:53:16
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback