Jobbelijobbjobb

Omöjligt att sova imorse när jag kom hem eftersom en VISS NÅGON låg och snoozade forever istället för att stiga upp och låta mig sova. Grymt irriterad och trött är jag nu!
Regnet öser ner ute och detta hjälper inte med humöret dirrekt.
Är Dock sugen på att hitta på något men har varken tid eller ork eftersom att även denna natt ska tillbringas på jobbet. Gör väl bäst i att stanna hemma och ta det lugnt så att jag orkar med detta.
Sitter och kollar lite möbler här på nätet och försöker nu först och främst att hitta en billig men ändå hyfsat snygg soffa. Detta är inte en helt lätt uppgifft då soffor antingen är:

1. Superfula eller
2. Superdyra

Men.. förr eller senare hoppas jag ramla över ett fynd!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Haha glöm det! SKITSPEL! ;D

2010-08-29 @ 16:52:58
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback