LEDIG!

Yes, jag överlevde min 7 dagars vecka.. Det trodde jag aldrig men här står jag nu, full med liv! Har precis börjat min lediga dag med att åka hem och sova frams till 12. Just nu håller jag bokstavligt talat på att svälta ihjäl men Anton vägrar vakna. Vi har ingen mat alls här hemma så vi behöver åka ner till stugan tror jag! Han sa att han skulle stiga upp om han fick sova en timme till och eftersom att detta var 35 minuter sedan så är det snart dax!! :)

Fortfarande sjukligt nervös angående lägenheten. Som sakt, beskedet borde komma idag eller imorgon eftersom att sista dagen att säga om man vill ha den eller inte är idag. Huuhh... tänk om! :)

Jo, Anton har ida blivit farbror igen! Jättekul, vi ska nog ner och hälsa på dom antingen idag eller imorgon!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback