Livet på en räkmacka

Sjukt hungrig och eftersom att det finns brist på mat här i huset så måste jag hålla igen näör det gäller hungern. Anton är inte vaken heller så någon hjälp från det hållet får man då rakt inte.
Ska snart ringa bovärlden till lägenheten som vi är intresserade utav. Känns jobbigt, har alltid haft problem med att ringa till folk jag inte känner, Sitter just n och planerar varje ord. Detta trotts att jag vet att det inte kommer funka sedan eftersom att han inte kommer säga såsom jag planerar... Hmm.. funderar på att försöka få Anton att ringa. Jag har ju faktiskt ringt typ 10 pers sen vi började söka lägenhet så, det är nog hans tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback