Lycka

Idag verkar vara en sånn här dag då jag har det mesta på min sida!
fick tillexempel en super chock när jag skulle kolla om min lön kommit in på kontot och det visade sig att jag hade 4000 mer än vad jag hade räknat ut. Sånt kan verkligen göra en lycklig. Särskiltt nu när det närmare sig flytt till egen lägenhet ;)
Sen så ringde dom från jobbet och ville att jag skulle hoppa in i helgen! Hur underbart är inte det??
Har varit arbetslös i två veckor så det ska bli skönt att då komma till jobbet igen, om så bara för en helg!

Just nu sitter jag här och väntar på att Arvid ska höra av sig. Han är omöjlig att få tag på eftersom hans telefontjofs inte funkar där han bor nu. Sjukt jobbigt!
Får väl hoppas att han hör av sig snart eftersom att jag har lite ärenden på stan som jag behöver göra! Annars får jag ta in reservplanen Jecka! ^^


Igårkväll hade jag en riktigt mysig filmkväll tillsammans med Jecka. Vi åt Ben and Jerrys och såg på Alladin + Twilight. Vi hade tänkt försöka se New Moon ikväll men vi får se om jag hinner med det. Jag måste ju som sakt iväg och jobba!
Hände faktiskt en till riktigt rolig sak igår. Fick hem mitt paket som jag beställde från Tradera. Det innehöll en korsett så nu är jag glad och lycklig över att äntligen äga en äkte korsett :D wiie!


ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback