Mardrömmar

Min kropp har inte fungerat lika bra den senaste tiden när det gäller natt arbetet som den tidigare gjort. Eftersom att jag har sovande natt så innebär ju det att jag ska SOVA mellan vissa timmar och det funkar mindre bra om vi säger så. Inatt så har jag vaknat flera gånger per timme, och de stunder jag slummrar till så hamnar jag i en dröm som är hemsk! Fattar intevarför jag har börjat drömma så jäkla mycket mardrömmar för!
Menmen, är iallafall vaken nu och ska om några timmar avsluta arbetet här. Sen blir det raka vägen isäng igen på ett ställe DÄR jag kan sova.

Tanke: Tänk om jag inte kommer kunna sova när jag flyttat, eftersom att det inte är "hemma"?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback