Min älskling har ett hjärta av snö

..... // Lars Winnerbäck.



Sitter och tittar ut genom fönstret och ser regnet forsa nedför rutorna. Det är ganska Vackert men samtidigt är det så jäkla tråkigt. Sista lediga dagen denna vecka. Hade gärna åkt ner till stranden och solat. Skulle vilja ha lite färg på denna ännu vädligt bleka kropp.
Sitter och lyssnar (som ni kanske förstår) på Lars Winnerbäck, Vilken sångare!
Man njuter av varje ord och varje ton.

Igår åkte jag med familjen ut på Rönnskär. Har nog inte varit där på kanske 13 år så det var roligt att få åka dit. Det är så vackert därute. Kan inte få bort känslan av att jag är på saltkråkan när jag är där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback