Mörkret

Då har det gått en hel dag sedan jag hördes av senast!
Åkte upp till Luleå och hämtade Anton. Han begav sig nästan dirrekt till jobbet så det känns inte som att jag hunnit träffa honom något! Skumt..
Och eftersom att jag blir tvungen (Halleluja) att rycka in imorgon också här på jobbet så hinner jag inte träffa honom imorgon heller.. knappt iallafall eftersom att han börjar vid 4 och då åker han vid 3 typ!
Men, jag antar att det blir så när man blir vuxen.. eller ? ^^

Blir lika lycklig varje gång jag får jobb. Är uppbokad imorgon + 4 dagar nästa vecka! Känns så skönt att få komma och jobba och inte bara sitta hemma med ett överflöd av ledighet. Då blir ledigheten helt plötsligt inte lika rolig! Dock lite ledsen över att jag jobbar nästa helg ändå, blev av en gammal vän bjuden på fest som jag nu kanske måste säga nej till! Känns trist!
Jobb är jobb

Räknade nyss att det är 2 månader och 3 dagar kvar till vi flyttar!
Längtar helt galet mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback