Pinsamt

Ligger fortfarande kvar i sängen.. Dock så är jag numera nyduschad och tänderna borstade.. GODMORGON Världen! En timma kvar tills jag ska sätta mig i bilen och rulla iväg till jobbet. Sista arbetsdagen den här veckan.. Kommer bli skönt att ha helgen ledig, lite synd att Anton inte har det.. Hade han haft helgen ledig så skulle Luleå kalaset och The ark varit en självklarhet.. Så är inte fallet just nu!
Känner mig lite hungrig just nu.. Har dock redan ätit middag och jag försöker smyga mig på att leva ett hälsosamt liv!

Men som ett citat säger  : " Håll kurvorna i form, ät gott och ofta"
Får hålla mig till det tills sommaren är slut :)

 

Dax att ta tag i mitt liv och göra mig klar för jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback