Sista veckan

Hur kan man ha dåligt samvete över att ha varit ledig och njutit av det?
Får det inte riktigt att funka i min ack så lilla hjärna, men.. jag råkar just nu lida utav detta. Har varit ledig i helgen och ska om några få timmar iväg och påbörja min sista vecka på sommar schemat. Konstigt.. men snart glider jag ner i arbetslöshetens djupa avgrund. Tråkigt... aah!

Skjutsade iväg Anton till Luleå idag. Hade inte ätit något så jag var extremt hungrig. När jag säger det så tror jag inte ens att ni förstår vidden utav "extremt hungrig". Jag trodde att jag skulle dö så på hemvägen svängde jag in på kvantum eftersom att det finns begränsade resurcer i kylskåpen (Kräm och 2 veckor gammal mjölk.. huua). Men när jag väl kom till kvantum (kunde fortfarande känna den gnagande hungerkänslan) så fanns där inget jag ville ha. Gick runt i säkert en timma utan att komma på något vettigt. Slutade med att jag köpte Limpa, smör, skinka, juice, lite nötter till hemvägen och nån jävla färdig pastasås av något konstigt slag som jag tänkte testa. Kommer säkert inte vara lika gott som hemmagjort. Sen när jag kom hem tryckte jag i mig några mackor och... ingen hunger.. inte heller nu trotts att det är middagstid.. Konstigt! Jag tror att det är något allvarligt fel på mig!
aja hur som helst.. har snart druckit upp min juice.. Tur att Anton inte var hemma! ;D

REKLAM
Icas egna Nypressade Juice
(Världens bästa)

 

(Bara jag som älskar sånnahär bilder? Underbart att pluta lite såhär piiiinsamt mycket på munnen och försöka ha "Fan vad snygg jag är nu" i blicken! <3 Love me <3) ;D



Okej... ska sluta fjanta mig! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback