Snart höst

Känns deprimerande att säga så när jag tittar ut genom fönstret och ser strålande sol och sommarvärme. Detta är ju dock tyvärr sant och snart kommer jag sitta här och grämas över att det är en hel vinter kvar tills det blir varmt och underbart igen.
Ska snabbt försöka städa undan här hemma idag och sen hoppa ut i värmen så att jag får lite färg på denna ack så bleka kropp. (Självklart lite mat i magen skulle sitta väldigt fint)

Senast jag skrev så var jag precis påväg till en lägenhetsvisning. Den visade sig vara underbar så vi kommer nog tacka ja till denna! Detta är förövrig det enda jag kan tänka på just nu. Flytta!
Sjuk tanke....
Mer info kommer innom kort! :)

Torsdag ska jag ner till Umeå och hälsa på KWINNAN och jag tar Diana med mig. Kommer bli super trevligt tror jag.  Får hålla tummarna för ett liknade sommarväder så man kan vandra omkring på stan och bara vara!


 

Jag efter jobbet imorse... sjukt sliten! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback