Tankar och Funderingar

Känner att jag är i en sånn här besvärlig fas då man tänker och funderar alldeles för mycket och långdraget på allt, både stora och små saker!

- Vi fick inte lägenheten, dax att leta igen! Svårt är det och tankarna om och kring denna framtida flytt plågar mig både i vaket och sovande tillstånd.

- Jobbet, snart så är mitt sommar schema slut och det innebär att jag kommer sitta och vänta på att bli utringd. Blir jag inte det så blir jag utan pengar... that's life..

- Även de små sakerna som om jag borde klä mig, borsta tändera och bege mig ut och kanske hitta på något plågar mig. Denna underbara dag har bara glidit mellan mina fingrar och snart så försvinner det ut i tomma intet. Ska jobba ikväll så kommer inte ha möjlighet till något senare. MEN det som jag är mest sugen på just nu (En soppingtur på tu man hand) är inte möjlig eftersom att jag saknar ett stadigt kapitel just nu...

- Träna.. när hinner man med sådant under sommaren?
Finns ju så mycket annat man vill göra då. Plus att jag gav upp mitt nyttiga liv när sommaren började.. Känns sjukt jobbigt, jag var ju så duktig, inget godis, inge chips, inge läsk.. INGET sånt på ett halvår.... nu efter sommaren måste jag ta tag i detta igen och det är grymt svårt... Snälla uppfinn en kom-i-form maskin så ska jag gladeligen köpa den..

Usch, känner mig verkligen mer urform än vad jag gjort på myycket länge.. och ändå har jag aldrig varit i form!


Så.. livet består mestadels av tankar och brist på saker att göra!
Något som vi dock gjorde på mina två lediga dagar var att vi åkte ner och hälsade på Antons bror! Vädligt trevligt att träffa dem alla och även det nya tillskottet i familjen! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback