Tidiga morgonen

Är inget fan av att stiga upp tidigt!
eller... beror på vad man räknar som tidigt. En normal tid att stiga upp är någonstans mellan 9 och 10. Detta kan jag gå med på och gör det gärna eftersom att då får jag ut mer av dagen än om man ligger i sängen framåt eftermiddagen. Men.. kl 6, det är inte okej.
Enda gången det är okej är om jag jobbar oh får betalt för det. Inte annars!

Det jag ville komma fram till var att jag har stigit upp vid 6 idag (För dom som inte förstod det) för att skjutsa min bror på körskolan. Efter att jag kom hem så har jag suttit med min syster och pluggat lite extra. Provet läggs alldeles strax. Vi ska åka om bara några minuter.
Efter det drar jag och Anton till han far för att hjälpa honom med hans flytt. Inte så taggad men klart man måste hjälpa till :)


>Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback