Why so serious?

Vet egentligen inte vad jag vill skriva här nu men tänkte att om jag improviserade så blev det säkert något utav detta också!

Har tillsammans med Jecka och Martin suttit och sett på The dark Knight som jag förövrigt innhandlade idag! Älskar den filmen trotts att jag aldrig varit något vidare Batman fan! Har desutom köpt Kenny Starfighter (höhö) som är underbar. Det är så töntigt bra humor så att man bara smäller av. Har dock inte sett den idag utan det tar jag tag i imorgon. Är alldeles för trött just nu.
Vet inte. Men det känns som att det har varit en tung dag idag. Trotts detta så har jag inte gjort någon anmärkningsvärt. Antar att man måste ha sådana dagar också. Sånnadär tunga jobbiga dagar som man bara hoppas och önskar att dom ska ta slut och att en ny dag ska börja?
15 minuter kvar till den nya dagen. Ska göra så gått jag kan för att sova när den dagen kommer så att jag kan vakna utvilad imorgon. För när jag lägger mig imorgonkväll så innebär det att jag ska upp och jobba dagen efteråt. Bör alltså ta en skön välbehövlig sovmorgon!


Sov gott mina Sniglar!
Let's put a smile on that face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback