alla ♥ dag, mys dagar och annat smått

Nu är jag tillbaka, lite friskare, lite gladare och med sprillarns ny design :D
Visst var den ganska så snygg?
Ser att det finns lite buggar i den, törs tyvärr inte vara och pilla själv, brukar vara expert på att förstöra. Jag håller tummarna för att jag kan få hjälp med det senare :)

Hur som helst.
Söndag var ju alla♥dag så jag bestämmde mig för att bjuda Anton på restaurag, vi avnjöt supergod kinesisk mat. Efter det åkte vi på hemmakväll, köpte en sessong av series "Supernatural" och tog vårt pick och pack och åkte ner till familjens sommarstuga. Supermysigt, vi tog madrasserna ur sängarna och la framför tv:n/brasan och låg där tillsammans och såg på Supernatural, spelade spel och hade bara allmänt mysigt tillsammans. Det är sådana stunder som man uppskattar som mest när man varit i ett förhållande såhär länge ♥
Det blev tillochmed så att vi stannade hela måndagen också.. :)

Nu har vi dock återvänt till hemmet, tyvärr! Men vi har hunnit med en rätt trevlig dag idag också. Efter att vi hade städat ihop på stugan så åkte vi och hämtade upp vår vän Anna, åkte på utbildningsmässa för att strosa runt lite, gjorde lite ärenden i staden för att avsluta stadsrundan med en semla på ett konditor... yummi♥
Sen har vi pysslat på härhemma med middagslagande och vedinkastning, har väl inte varit helt tråkigt det heller. Nu ska då jag bara ta det lugnt ikväll, på sin höjd kanske starta en tvättmaskin.
Imorgon bär det av på nya äventyr på pojkvännen ska på arbetsintervju, tycker att ni alla borde hålla tummarna för honom! ^^

 

Gammal kärleksfull bild ;)

Älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: evelina

sv; varse !: )

haha joo, de e ju de !^^

2010-02-16 @ 18:51:34
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback