Antons Köttfärssås <3

Har nyss avnjutit en underbar måltid. Spagetti, köttfärsås riven ost och ägggula.. YUMMI <3
Så nu ä jag mätt och belåten och redo fö ett stenhåt (får vi allafall hoppas) träningspass med Frida på STAR. Hoppar och tror att jag kommer känna mig som en ny människa efteråt så att jag är redo för into.
Yes.. vi får vekligen hoppas att det kommer börja regna in lite jobb nu.
Har idag lämnat in Aktiveringstöd pappret till abetsförmedlingen idag så nu ska jag få mina första pengar däifrån.. Yey i guess :P

Annars så har jag fortsatt att sitta försjunken i New Moon och jag blir bara mer och mer sorgsen och irriterad ju längre berättelsen fortsätter.

*Varning för hysteriskt utbrott*

JACOB, JAG ÄLSKAR DIG, TA MIG ISTÄLLET OCH SKIT I SNORUNGEN!!
:(

okej.. hoh.. färdig hysterat (Yes.. jag sjunker härmed lägre än de flesta 13åriga flickor som säger ungefär samma sak angående Twilight karaktärerna.)
Blä.. dumma Bella som förstör min dag genom att inte älska Jacob!

Nej nu ska jag sansa mig och göra något vettigt av mitt liv istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback