Blogg.se

GAH... jag får SPRATTAGG!!!
Man skirver och skriver och sen flrsvinner allt pga att blogg.se NÖDVÄNDIGTVIS ska kruppa, blää!

Igår kom vi (tro det eller ej) hem med livet i behåll, men döden kan inte ha varit långt borta eftersom att jag nickade till lite nu och då. Så var tacksamma att vi finns i livet!
Vi hade ritkigt trevligt på bion, påvägen hem så blev jag dock ett offer för hån eftersom att jag har ett avsaknade av lokalsinne, men jag antar att det är så det ska vara ibland :D

Idag har jag haft en sånn här älskvärt slapp dag som började med ett lååångt bad med skrupp och hela kalaset, efter det var det mjukisbyxor och ljudbok som gällde. Idag har jag tack och lov sluppit gråta eftersom det varit ganska lyckligt. Nu hoppas jag, trotts att jag vet bättre, att Edward aldrig ska komma tillbaka och att Bella ska gifta sig med Jacob istället. Men som sakt, jag vet tyvärr bättre innerst inne :/

Morgondagen för mig ser ut på följande sätt:

- 08.30  Skjutsa Anton på möte
- Besöka AF
- 19.00 Träna med Frida
- 21.00 Intro Natt


Vet inte om jag ska se fram emot det eller om jag ska dra täcket över huvudet för att glömma att den dagen existerar, har inte riktigt bestämt mig ännu!

Men nu ska jag och Anton lägga oss och se på "Nurse Betty", får väl hoppas att den är bra! :D
Ha en trevlig kväll nu allesammans och annars, skit i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback