Duktig på att skriva? Oja :)

Gud vad duktig jag har varit på uppdateringar idag. VI får se om jag hinner med någon mer sedan efter bion, är ganska tveksam på det eftersom att vi lär vara hemma rätt sent. Nu är det snart dax att fara och då får vi verkligen verkligen hoppas att bilen kommer starta. Är rätt nervös kan jag lugnt säga!
Menmen,.. vi får väl se om vi tar oss någonstans, och om vi nu gör det, få se om den startar efter bion så vi tar oss hem. Usch nej.. Skräck på hög nivå.

Har egentligen, tyvärr, tappat bio tagget. Allt jag skulle vilja göra just nu är att åka hem och lägga mig och sova. Vette sjutton varför men börjar vara rejält trött.

Men ni andra får ha em trevlig kväll så hör jag av mig angående sherlock Holmes senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback