Goderafton

Sitter i lugnan ro med en låång spellista musik upplagd som nu fyller rummet med ljud.
Vet egentligen inte vad jag ska göra utav den här kvällen, men skulle gissa på att jag ska försöka komma isäng rätt så tidigt eftersom att Anton ska iväg på ett möte imorgon bitti och det blir ju jag som skjutsar han ^^

Umgicks som sakt med min gamla goa vän Diana igår ikväll. Trevligt! Vi träffs ju så sällan!
Taket blev aldrig riktigt färdigt igår så det har blivit avslutat idag. Vilket jävla skitjobb som tog forever att göra. Skönt att det äntligen är klart nu!

Precis innan jag klippte mig |  Strax efter att jag klippt mig |                Idag

 

Kom att tänka på en sak.

Håller ju som bekant på att spara ut mitt hår igen, inte för att jag var missnöjd när jag klippte av allt men bara för att lixom. Har faktiskt hunnit en ganska bra bit. Det jag kommer sakna är ju att det är så lätt att fixa frisyren som korthårig. Har ett väldigt spec hår som är för glasigt och "halt" för att kunna göra något när det blir för långt. Tråkigt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback