Gookväll kära vänner

Sitter på jobbet, eller verkligheten som jag så fint vill kalla det.
Allting är lugnt och tyst, alla dörrar är låsta och jag sitter och känner tröttheten krypa över mig. Får nog göra som det är menat och hoppa isäng så snart som möjligt. Kommer´, förhoppningsvis, bli riktigt skönt (OM ni inte alla får för sig att nattvandra vill säga)
Vi får hålla tummarna för en lugn natt.

Vet egentligen inte anledningen till att jag satte mig och skrev nu. Kan bero på flera orsaker egentligen. Kan vara så att det egentligen är något viktigt jag ville ha sakt som jag inte riktigt kommit på ännu, kan också vara så att jag har dåligt samvete över att jag uppdaterat dåligt de senaste veckorna så jag kompenserar detta nu med att skriva en massa strunt, eller kan orsaken vara den att jag egentligen bara försöker spilla tid?
jasi, vem vet! Inte då jag iallafall.

Nej, nu får jag ta tag i allt och göra något viktigt av dagen (kvällen?) och gå och bädda sängen, borsta tänderna och hoppa in under täcket och vänta på att den här natten ska sluta snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback