Gråt och gnäll

Får väl lov och börja med att berätta att jag varit på en extremt lyckad shoppingtur idag. har köpt en dataväska/väska, mössa, New moon ljudbok samt lite annat smått och gått.
Har då som ni förstår också börjat med att lyssna på New moon. Eftersom att jag lätt blir väldigt sentimelntal till böcker och film så har detta resulterat i en hel del gråt, var nu tvungen att ta en paus eftersom att jag blev så utmattad xD
Trotts att jag redan innan sett filmen, haha ibland kan jag vara rätt lustig ^^

Min pojkvän har även tagit över datorn/Internett enna vecka så jag har inte så mycket att säga till om. Har knappt någon tid alls till att sitta och skriva. Någon som har ett bra tips på straff jag kan ge honom? ;)

 

antar att det är tillbaka till gråtet ett tag då :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback