Hunger

Har vaknat hungrig som ett djur. Men känner att jag lika gärna kan hålla ut tills det är middag. Gårdagen slutade inte riktigt enligt mina planer. Jag och Anton hade bestämt oss för en tidig kväll så vi kröp ner under täcket vid halv 9 och satte igång Benjamin Button. Efter ett fåtal minuter så svänger en bil upp på gården och innan jag vet ordet av så sitter jag i den bilen påväg på förfest. GALET SPONTANT för min del ;O
Hur som helst, jag var skitsnygg (haha ibland måste man få säga så också) med vackra lockar och mina lösögonfransar, vi rökte vattenpipa och drack gott. Utgång blev sedan och vi hamnade på ett vääldigt dött Pentryt, kul var det dock iallafall.
Låt se, vad mer?
Jo, jag sålde min själ till en frikyrka för en bulle och vi hamnade på efterfest hos någon, minns inte namnet, utanför staden. Var hemma i sängen runt 5.
Lyckat och trevligt måste jag säga. Är glad att Olle och Frida lyckades övertala mig till denna kväll ^^

Idag kommer bestå av gym (Mest troligt) och hämta alla mina grejjer hos Frida.
Håller tummarna för gym eftersom att jag tjockat mig som en gris hela helgen (Munkar, Cola, Hamburgare, pommes, mm mm mm).




GODMORGON VÄRLDEN
Sliten men lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback