Kanske är kille ändå?

KÄnner mig dådligt sjuk och kröjmar sådär som karlar alltid gör, som att döden snart är nära! Kanske får tillbaka lite kvinnliga poäng eftersom att jag åkt på jobbet och jobbat. VI får iallafall hoppas det!

Tänkte bara säga att jag är en utav de lyckliga vinnarna som vann den där designen som jag bloggade om för ett tag sedan. SUPERNAJS!
När jag kommer hem från jobbet så ska jag sätta mig och välja bilder som ska vara i designen, förbered er på att det kommer bli en härlig blandning och säkert olika hårfärger :D
Önskar att jag kunde redigera till bilderna lite så att dom såg någolunda lika ut iaf :P
aja, blir ett senare pyssel och sen får ni se en ny, fräsh cool  design, dock inte filmtema på designen men innehållet i bloggen kommer ju vara densamma ^^

Såg föresten en superfilm igår, bloggar om den senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback