Lördagsmyyyyyys

.... eller nått liknande.
Känner mig ovanligt snäll idag, vet inte varför. Har väl vaknat på "rätt sida" i guess.
Hade nog dock önskat att min läpp var helt frisk idag men icket. Mycket bättre men inte bra. Får dock för mig att läkningsprocessen är igång eftersom det kliar som faan! x)

Nog prat om min omtalade läpp. Igårkväll hann vi med städning här. Grymt skönt eftersom att nu kan man andas här inne utan att drabbas utav hyperstress.
Idag har vi blivit bortbjudna på middag hos Kwinnan. Riktigt spännande att se vad hon har att bjuda på idag ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir korw med moos och köttbollar eller nått :D

2010-02-20 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback