och så en gnutta ångest

..eller.. det kanske inte riktigt är så allvarligt som jag kanske fick det låta. Men jo.. en viss ångest är det att sitta i en annan stad, ha bilen parkerad utanför och inte ha någon aning om bilen kommer sammarbeta ikväll eller inte. Det är så att min bil brukar vägra starta om den blir för kall och då finns det inget att göra forutom att stoppa in den i väggen så att motorn blir varm. Vad ska man då göra om denna möjlighet inte existerar?
Så.. ni kanske kan förstå min ångest :)

Som sakt, en annan stad. Jag och Anton är och hälsar på en utav Antons kompisar i Luleå. Blev en impulsgrejj igår. Ikväll ska vi på bio och se Sherlock Holmes. Jag hoppas verkligen att den är bra för det är vad jag hoppats på ändå sedan jag såg trailern :)

 

Har som förväntat blivit en ganska nördig gårdag som spenderades mestadels framför datorn. Vi spelade Diablo 2, sjukt roligt spel fortfarande. Hehe kommer det någonsin bli gammalt  ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback