Stolt Jenny

Ni vet buggen som fanns på kommentars sidan?
Jag lagade den HELT själv *happy face*
Tog ett jävla bra tag att lokalisera felet men jag lyckades ^^
Skönt att ha det fixat.

och nej, jag är inte mycket vackrare idag. Men idag måste jag tyvärr gå ut.. brrr.. håller nog på att bli folkskygg tror jag. Jag och Anton ska iväg till stan på några ärenden.

För en vecka sedan beställde jag en korsett på Tradera som kom för någon dag sedan. Skitsnygg och allt, men inte riktigt vad jag hade väntat mig. Ska visa den någon gång senare! ^^

Har egentligen inte alls mycket att skriva om just nu, men vem har det på morgonen?
Tänkte bara skyta om hur duktig jag var ;)



eller btw
1/5 vecka kvar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback