Yiiies!

Anton var på arbetsintervju igår och gissa vad?
Han fick jobbet!! ^^

Ska alldeles strax gå ner och joina min familj som allihopa ligger sjuka och se på "Supernatural", hela familjen har fastnat för serien. Det är typ det enda som gått på alla tv apparater här hemma de senaste dagarna. Har en känsla av att sessong ett kommer vara färdigsett innan dagen är slut.

Förresten, vet ni vad?
Jag har gjort en läppförstoring, inte på kirurgisk väg utan på en heeelt naturlig väg. Jag tipsar er alla om att gå ut i världen och fixa er ett riktigt jävla munsår. Funkade superbra för mig <3 (or.....)
Okej, för att vara ärlig, jag ser ut som skit. Fick det igår och har inatt blivit ännu värre. Jag ser ut som en jävla valross om jag ler och jag har problem att hålla ihop läpparna om jag inte anstränger mig. Ibland har jag det riktigt svårt ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback