15/1

Hejsan Hoppsan!
Kommer ha en riktig spontan upptagen helg nu i helgen, ser riktigt mycket fram emot detta :)
Ska snart förbi arbetsförmedlingen (okej, ritkigt tråkigt) men vi får väl hoppas att dom har pengar att ge mig :D
Ikväll ska jag fira min vän Diana som fyllde år häromdagen, kommer nog bli riktigt trevligt skulle jag tro. Efter det är det bara hem och försöka sova så fort det bara går för 07.00 så kommer det stå en bil här utanför som ska ta oss till Finland på shoppningtur! HUR SPONTANT VAR INTE DET? :D

Det var så att en gammal klasskompis ringde och sa att dom hade två platser över i bilen när dom skulle ta en heldag i Finland och undrade då kort och gott om jag och Anton ville ta dom två platserna. Efter ett kort samtal med Anton så var det bestämt! Kommer bli ritkigt roligt men jag kommer nog vara skittrött, tur att jag slipper köra :D

Nu är jag grymt sugen på frukost!
(Ps.... längtar till sommaren) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback