8/1

Det kyliga vädert fortsätter, men denna dag har jag varit tvungen att gå utanför dörren! Typiskt va?
Sitter nu och fryser inomhus och funderar på att sätta mig och se Simpsons + Family guy som just börjat. Sen blir det säkert Scrubs ikväll som vanligt :)
Idag har förutom kylan varit en dag i arbetets tecken, jag och Anton har nämnligen målat i köket nere eftersom att vi håller på att göra om där. Kommer nog bli skitsnyggt tror jag.
Har för tillfället ett extremt sockersug, 8 dagar utan godis,chips,läsk nu.. Lyckas ganska bra kan jag tycka ändå! Men det skulle vara riktigt gott med ett glas Cola nu. :P

Ne, om jag ska ta och dra mig till tv:ns trygga vrå
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback