7/1

Hejsan, kyliga Sverige!
När jag var nere för att äta frukost så råkade jag slänga ett öga på termometern "Jaha 2.9 grader". Gick sedan för att börja göra min macka då det gick upp något slags ljus för mig så jag gick tillbaka till termometern 30 GRADER KALLT (eller 29 men sak samma).. helvete också jag kommer ju frysa ihjäl Ska försöka att INTE lämna huset idag, sanna min ord!
Jasi.. pojkvännen sover fortfarande så jag tror att jag snart kommer att döda honom.. vem fan sover till 2??
Aja, har snackat med en kompis som ligger i lumpen. Det hade tydligen inte varit roligt att vara ute på kontroll (eller nått sånt) idag.. Plumsa i den djupa snön i en kyla utan dess like.. nej usch säger jag bara!
Ge mig sola och gröna vidder!

Igår var det tänkt att vi skulle se på Public Enemy med Johnny Depp men... det visade sig att den inte funkade... typiskt....
Ville hemskt gärna se den! 

Har iallafall roat mig med att läsa lite på Tjuvlyssnat, så jävla rolig sida :D
Här kommer några ;D



Pojke ~4: Mamma, vill du veta en sak som gör mig ledsen?
Mamman: Jaa, berätta för mamma.
Pojken: När jag blir större är du död!
Mamman (nervöst): Hehe, men då är ju du stor och kan ta hand om dig själv, eller hur älskling?
Pojken (kollar ut genom fönstret): Jag längtar…
Mamman tittar förvånat på pojken.



Ett gäng killar ~20 sitter i salongen och väntar på att filmen ska börja.
Kille 1: Sist jag var på bio så råkade jag göra bort mig rätt rejält…
Kille 2: Mhm?
Kille 1: Ja, precis när det blev spännande så var det någons jävla telefon som ringde. Man hörde hur den låg och vibrerade i någon ficka, blev helt galen.
Kille 2: Haha, okej.
Kille 1: Så sen tio minuter senare blev det en spännande scen igen, och det började vibrera igen. Så då säger jag högt och ljudligt så att alla i hela salongen hör "KAN DU STÄNGA AV DIN JÄVLA TELEFON?". Och sen så visar det sig att det var på filmen som telefonen ringde.
Alla killar skrattar, inklusive folk på närsittande rader.

 


 

Ett gäng tjejer ~13 pratar om siamesiska tvillingar.
Tjej 1: Jag har hört att de kan känna på sig när den andra är i fara.

 


 

ASG åt den sista xD


Kommentarer
Postat av: sara

Du måste se Public enemies! Den är jättebra! Har sett den två gånger nu!

2010-01-07 @ 19:49:47
URL: http://momlovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback