Franklyn




Var väldigt skeptisk till denna film, utan att egentligen veta varför.
Men... den var faktiskt rätt okej, skum... men okej.
Är också stolt eftersom att jag förutsåg filmens mening innan jag fick reda på det (En ren och skär gissning må hända men fortfarande helt korrekt).

Som jag sa, en väldigt skum film där man kastas fram och tillbaka i två världar.
Den ena är en stad där alla har en tro, alla utom en.
Den andra världen är som vår, vanlig men med trasiga själar, människor som försöker leva ett normalt liv.

Duktigt skådespeleri, allt kändes så levande och verkligt!


Så om det planeras en filmhelg i helgen så kan jag stark rekomendera denna :)
(Om du är lite trött i huvudet tror jag inte du bör se den, man måste hänga med ganska ordentligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback