Inspiration tack!

Känner att jag är en ganska tråkig bloggare för tillfället. Har inte tagit mig tid att varken titta på film eller skriva ordentligt på flera dagar. Aja, filmperioden kommer nog snart tillbaka ska ni se :)

Hursomhelst.
Ikväll så ska jag och några vänner åka till O'lerays och se på Hockeyn som är ikväll. Jag vet att Skellefteå AIK spelar men villka dom möter är för mig ett mysterium (Är inte alls speciellt intresserad av Hockey över huvudtaget). Sen så ska vi till Bianco, det enda stället i världen som vet hur en Kebabrulle ska vara. :)
Kommer bli smaskens!

Nu hade jag tänk få i mig lite mat, börjar känna mig ganska så hungrig!
ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback