Nightwish

Det bästa med att inte ha sin partner hemma måste nog ändå vara att man kan stå och dansa vilt, galet och inte speciellt vackert framför spegeln medans man lyssnar på ritkigt grym musik. Det är precis det jag sysselsatt mig med den här förmiddagen. (Tur att min partner inte läser min blogg speciellt ofta) ;D

Har lyssnat på mina gamla favoriter och åter igen kan jag konstatera hur grymma dom är! :)
Som ni säkert förstår genom rubriken så talar jag förståss om Nightwish!

Ett väldigt grymt band som jag förrövrigt, tänker skryta om, har träffat på ritkigt när de hade sin senaste konsert i Umeå. Jag och Killarna jag var med fick hänga backstage med dom. Fatta grymt det var, jag var i extas och kunde nog knappt tänka på annat månaderna efteråt!

Allas Autografer

Jens, Anette (Nya sångerskan), Jocke, Jag

Älskar kortet trotts att det inte är så vackert ^^

 

 

Nightwish - Wish I had an Angel

(Anledningen till att jag började lyssna på dom från första början)

 

 


Nightwish - Bye bye beautiful
(Med nya sångerskan)

 

 

Två bra låtar :)

Har iallafall gjort mig iordning för att fara på Hockey nu och eftersom att det finns krav på att jag ska hejja på Skellefteå AIK så har jag försökt klä mig i deras färger Gul och Svart. Kanske inte blev så bra (konstig blandning) men et får duga. (Jag menar vem har bestämt att man ska vara fin på Hockey?? ne fyfan det struntar jag i :D

 

 

Tog huuur länge som helst att få en bild där man kan se att jag har något under det svarta.. inte för att klaga på ljuset men ljuset som kommer in genom fönstret förstör en del ibland :D

Hur som helst: Gul tunika, svart linne.. konstig matchning men ja.. det är gult och svart så det är väl det som räknas antar jag :P

 

Nu önskar jag er, än en gång, en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback