Tärd...

Har haft en sjukt rolig helg vilket nu resulterar i en sjukligt trött Jag.
Festade hos Diana som fyllde 20 i fredags, äckligt sjukt rolig fest det!! En riktig höjdare som slutade med max en timmas sömn innan jag drog iväg till Finland. Riktigt roligt men hade vart ännu bättre om jag haft mer pengar tror jag! Kunde inte shoppa så mycket (Förutom lite rolig alkohol förståss) ^^
haha... Euroshopper cider.. KAXIGT! ^^
Sen blev det fest när vi kom hem från Finland tillsammans med det gänget. En lugn fest/filmkväll typ! trevligt! Resulterade i dålig sömn den dagen med.
Inatt har jag sovit mycket men ändå inte sovit ikapp. Känner att det skulle vart skönt att få sova en stund till men.. ähh skitsamma! :)
Ska kasta in filmupdates senare! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback