Tråkig människa

Så känner jag mig iallafall nu. Ligger minus på kontot så idag och imorgon kommer bli dagar då jag gjort absolut ingenting. Finns inte mycket att göra när man inte tar sig någonstans.
Har dock sett "Mina, jag och Irene idag" (Har skrivit om den tidigare, bara titta tillbaka under komedier! :)

Kommer nog aldrig sluta skratta åt restaurang scenen när dom för första gången träffar "Blekis" xD
Markerar största skrattmomentarna med detta



OH MY GOD! It's a giant Q-Tip.


Hank.


What ? I'm joking with the guy.


Bringing a little sunshine into his life. Careful, you'll peel.


Do-Do you need to see a menu ?


No, thank you. We've ordered.


That's it.


 Hey, hey, hey.


Hold on there, cheese tits. Did I miss something ?


Don't give me that shit !


What you just did to that kid was terrible.


Didn't you see the look on his face ?


Looked a little pale, that's all.


He was hurt and offended.


Well, I disagree. But why speculate ?
Hey, milky

Dålig humor men så frukansvärt roligt.. jag dör varje gång jag ser det xD
Underbar film!!

Hur som helst, pojkvännen har redan lagt sig så jag är ganska solo just nu. Ska nog lägga mig och läsa lite innan det är scrubs. Skulle vart skönt med en dusch också men då lär han väl döda mig när jag sätter mig och fönar håret ;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback