Vem är jag?

Eftersom att jag, som sakt, sitter och väntar på att något ska ske eller att det är läggdax så tänkte jag att ni kan få en liten sånnhär tidsfördriv lista om mig. Har kommit på att jag inte berättat nästan något om mig själv (tror inte ens att ni vet vad jag heter) så... here it comes!


 

Namn:Jenny
Kallas för: Jenniii (ej så mycket numera), Älskling
Stjärntecken: Tvilling
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Tungan / Öronen
Tatueringar: Inga just nu men ska skaffa
Skostorlek: 40 / 41
Längd: : 173cm
Hårfärg: Onaturlig svarthårig, naturligt Brunett
Fräknar: Nej
Motto: Äta bör man annars dör man ^^
Önskar du att du bodde någon annanstans? För det första: En egen lägenhet, vars den ligger spelar mindre roll
Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar är jag snyggast i världen, andra dagar är jag det inte.
Vilket schampo använder du? Det som finns hemma, gärna för färgat hår
Vilken parfym använder du? Vet inte vad den heter xD
Vad är du rädd för? Nyckelpigor, ensamhet i mörker
Gillar du att tvätta? Faktiskt.. jo det gör jag
Gillar du berg- och dalbanor? Har aldrig åkt någon :/
Gillar du någon? Absolut

 

Senaste…
Filmen du hyrde? Längesedan nu, lever ett liv som fattig, men det var nog Pick of Destiny
Filmen du köpte? Änglar och Demoner
Låten du hörde: Något på Radio, typ EMD eller nått liknade
Personen du ringde? Jobbet
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Scrubs
Person du tänkte på? Anna, pratade nyss med henne på Facebook
Favorit…
Låt: Finns miljoner
Sak att göra: Spontana aktiviteter
Sport: Styrketräning?
Dryck: coca cola
Kläder: COOKIEPANTS! ;)
Film: Skönheten och odjuret
Serie: Scrubs

Antal…
Gånger du varit kär? 4
Gånger ditt hjärta brustit? 2
Hjärtan brustet på grund av dig? 1
Tjejer/killar du kysst? 3 / 3
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 5 -6 st
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Någon gång säkert x)
Personen du fick e-mail av? Reklam
Personen du fick brev av? Arbetsförmedlingen
Personen som du kysste seriöst? Kysste seriöst??! Anton antar jag xD
Personen du var/är tillsammans med? Anton
Personen du kramade? Anton
Personen du pussade? Anton
Personen du fick sms av? Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte? Bensin
Vad har du gjort idag? Sovit, ätit, jobbat
Brukar du svära mycket? Händer väl xD

 
När stiger du upp på morgonen? 10 -11
Vad har du på dig? Jeans, Nightwish tröjja, foppatofflor
Vad ska du göra ikväll? Snart sova
Vad är du allergisk mot? Inget alls
Var har du ont? Ryggen
Använder du hårspray? Sällan
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? The ark
Salt eller socker? Beror på vad jagska ha det till
Gillar du ketchup? Till pasta
Är du glad nu? Jovars
Var du glad igår? Jovars
Vad dansar du till? Allt x)
Stockholm är… ? Nice
Göteborg är… ? Aldrig varit där
Kan du sjunga? Alla kan.. frågan borde vara hur bra
Spaghetti eller makaroner? Mjölkstuvade makaroner
Land du vill besöka? Australien, nya zeeland, kina, japan, USA, frankrike, italien, vartikanen etc etc etc.. listan kan göras ofantlige lång




Såja, nu vet ni mer om mig,  Jenny :D


Senaste..
Boken du läste?
Twilight

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback