Vissa dagar

Är det inte så att vissa dagar skulle man helt och hållet vilja hoppa över?
En sånn dag har jag idag. Känns som att inget vettigt kan komma ur denna dag så det enda rätta är att lägga sig under täcket och ligga där tills det ljusnar igen. Jobbigt...
Ska försöka sätta mig och se på "Year one" idag. Lär ha tid över det till med.

Känner mig ganska så nöjd, mitt nyårslöfte hålls fortfarande och det har gått 20 dagar!
Inge Godis,chips,läsk har kommit innaför dessa läppar! (Okej, lite läsk när jag blandade en drink :)
Annars går det bra. 1 kilo lättare. Jag hoppas med allt jag har att jag klarar nyårslöftet denna gång!!

Chefen har även ringt, ska få ett nytt introställe nu på onsdag villket jag glädjs mycket över. Jag hoppas att jag kommer få jobba lite mer nu i vår, trotts att studierna nog kommer återupptas nu till hösten. Det känns drygt att nästan bara gå hemma hela dagarna. Har dock problem att välja vad jag ska gå.
Känns som ett jobbigt beslut "Vad ska jag göra av resten av livet".
Vad ska man egentligen svara på den frågan?
Finns det nått svar som man överhuvudtaget kan ge den frågan när man är 19 år?

Knappast, så då återstår frågan, vad ska man välja?
Mycket att tänka på under en kort tid.

Som ni kanske förstår så har jag en dag fullproppad av djupa frågor om livet om vad jag vill göra utav det. Det är jobbiga tankar.. bläää...

Är du säker på att du vill radera den här dagen?
Ja

Du måste godkänna för att kunna radera den angivna filen
Godkänn

Raderad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback