2 av 7

2 dagen på min 7 dagars vecka.Fortfarande går detta bra och känner inga somhelst men utav detta ännu! Uppdatering om detta fortsätter i veckan :)

Känns som att dagrna bara går och går och att sommaren snart kommer ta slut utan att jag hunnit med, tråkigt men sant! Vill inte att sommaren ska ta slut någonsin :/
Idag hade jag hoppats på sol och strand men eftersom att vädret sög (Skit varmt men mulet) så blev inte detta av. Istället blev det lite diverce mys med Anton och syskonen. Håller tummarna för att morgondagen ska vara bättre!

Har också drabbats utav festivalfebern. Hela stan är nu mera upprustad för Pite dansar och ler. Man kan känna stämningen som ligger över staden och detta gör så att Jenny blir allt mer deprimerad. Iår vill jag verkligen dit.. Var längesedan jag kände det men.. typiskt nog, så jobbar jag ju hela helgen! Riktigt, riktigt surt...

Ska självklart dit en sväng under dagen och åka karuseller och sånt men ja... ni förstår vad jag menar?




(gammal bild)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback