Årets första

Äntligen har jag besegrat min feghet och tagit det allra första doppet för året. Riktigt riktigt skönt, mycket skönareä n vad jag väntade mig och då badades det ändå i havet! Innan dess så spelades det en del Vollyboll, mjah, man skulle haft ett bra bollsinne så att jag nu kunde skryta om hur suverän jag var men... hmm  ne inte alls så bra. Men kul var det iallafall! :)
Ungefär så mycket hann jag med innan jobbet.
 Kanske ska nämna att jag slöade bort all tid fram tills halv 4 i sängen och framför tv:n. Tragisk är jag, men riktigt slönt var det. Har ju desutom två säsonger osedd Scrubs att slösa bort min tid med, underbar, underbar bortslösad tid <3

Och efter denna minnst sakt trevliga kväll på jobbet så ska jag nu krypa till kojs och drömma mig iväg genom bokens värld till forks. Ha det gott alla ni andra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback