Bulldozer?

När jag vaknade imorse efter en relativt sömnlös natt så märkte jag att något inte stod rätt till. När medvetandet började komma tillbaka s¨insåg jag att jag har fruktansvärt ont i knät, vilket jag inte hade när jag somnade. Hur detta kommit sig har jag ingen aning om. Om någon har information om vad som kan ha hänt mitt knä inatt så kontakta gärna mig :P
Morgonen fortsatte inte mycket bättre. Jag kom hem och såg fram emot att få lägga mig och vila några timmar men märker till min förvåning att anton inte lämnat någon nyckel på et vanliga gömstället. Jag knackar, ringer, tutar med bilen, ja allt som kan tänkas väcka en sovande Anton. Tror ni han vaknade?
NEJ.. det gjorde han inte. Slutade upp med att jag fick åka en jävla bit för att hämta en extranyckel.. jävla pissråtta!

Nu ska jag ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback