Dagar

Usch.. dagarna bara går och går utan att jag riktigt hinner med! Har dock haft en massa roliga saker för mig de senaste dagarna.  Varit och hälsat på Antons mamma + Antons bror under tisdag och onsdag. Väldigt trevligt! Sen har Anton hunnit fylla år också, Grattis till dig! :)
Han fick något extremt behövligt i födelsedags present utav mig, nämnligen en stereo till bilen! Jag älskar den ungefär lika mycket som han. Sen har jag varit på gratis bio 2ggr i veckan, senaste gången idag. Jag och min syster såg på Bolt :)
Har också tagit min GoKarts oskuld häromdagen, var jättekul men jag är så feg när det gäller motorfordon så jag förlorade.. typ.. lite. Men hursomhelst kul!

Sitter justn u och försöker få tag på Carro för att få klartecken angående imorgon. Tanken var att jag ska hälsa på henne men.. behöver som sakt få tag i henne snarast eftersom jag behöver komma iväg ganska tidigt imorgon om jag ska dit! aja det löser sig säkert :)

Hmm.. vad har mer hänt?
Vette tusan alltså! Älskar denna sommar, den är varm och underbar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback