Dagen går

Sakta men säkert går dagen förbi, inte en gnutta sömn har jag lyckats ta mig trotts det har jag haft ganska så trevligt ändå.  Åkte in till stan för att träffa Carro och Lottie, vi stötte senare på Diana och slutlingen mötte vi upp Arvid. Trevligt att träffa lite folk som man träffar allt för sällan.
Sitter just nu med dåligt samvete över att jag inte fixade en "bättre" mat än vad jag gjorde. Kände mig lat, trött och ensammen (anton är fortfarande på "pojk-dagis" som jag så fint kallar det). Blev lite deprimerad av tanken så jag köpte hem en färdig sallad som jag sen har ätit... dumma Jenny, gör något ordentligen någongång!
Har mest legat och kollat Scrubs hela eftermiddagen, försökt få lite sömn men har alltid störts av något. 3 timmar kvar tills jag ska fara, tror att jag ska pyssla med att föra över lie musik till telefonen eller något liknande, finns risk för mer Scrubs tittande!

Puss och Kram

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback