En dag full med allt

Tänkte totaldissa bloggen idag eftersom  den gjort mig så mycket ont *host*
Men något tog tag i mig och sa "NEJ", så.. här är jag! :)
Har egentligen haft fullt upp hela dagen idag, och igår egentligen! Hämtade Anton på pojkdagis och vi kom inte därifrån förrens vid 1snåret. Så jag hoppade bums isäng, sov riktigt gott och vaknade upp till en ny dag (Bäst att förklara riiiktigt ordentligt ifall någon inte förstår.. ehm?)


Jag och Anton har sedan sprungit runt på stan och gjort ärenden

- Shoppat kläder från idépoolen (kläder som kommunen betalar till anställda) så nu har jag en ny jacka och ett par mysiga mjukisar :)

- Badbyxeinköp till karln

- xbox360

- Apoteket

- Systemet




Skönt att få en massa sånt bortgjort! Hursomhelst så åkte vi sedan ner till stugan och såg på Sherk 3 som jag hyrde igår men aldrig hann se. Nu när det är gjort ska jag nog passa på att gå och se Shrek 4 medans den är på bio. Älskar verkligen bio :)
Sen var det dax för en underbar tacomiddag hos Frida och Björn. På det blev det att åka och våldgästa Robin och åka och bada på Piteå havsbad. Riktigt trevligt men jag skippade badet idag. Var dock grymt sugen :) Nu börjar det kännas som att sängen lockar ganska ordentligt, morgondagen lär bli fullspäckad den också och den kommer ju tyvärr inte sluta upp i min egen säng så det är väl bara att passa på att njuta!

 

Hahah, upptäckte hur mongo bilden var nu men... tja.. jag bjuder på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback