Festival

Festivalen är nu påtagligare än någonsin. Idag har allt dragit igång med buller och bång. Har hunnit vara där idag och ätit utav den goda maten, åkt karuseller tills jag höll på att spy (mindre trevligt) och tävlat om saker som jag ändå inte vann! Har ändå varit extremt trevligt!
Älskar festivaler!

Tv 4 kom för att intervjua mig, stod som ett fånm och kom INTE på nått att säga så det slutade efter typ 10 sek att jag viftade med handen och gick :D haha lustigt det måste sett ut för han! :D


Satt just här utanför jobbet och fylldes med en blandning utav nostalgi och sorg. Man hör stora scen väldigt tydligt om man sitter utanför. Detta är possitivt eftersom att då kan jag iallafall lyssna på Winnerbäck imorgon. Samtidigt så blir jag sorgsen eftersom att jag hade gärna sprungit omkring på området och varit galen!

Men men.. jobbet kommer först! Så är det bara!


På tal om absolut ingenting.. Gick precis in på Bilddagboken eftersom att jag behövde någon bild tyckte jag till detta inlägg. så har precis suttit och kollat igenom.. Borde kanske börja om med detta? Kan börjar ta mer bilder.. vad tycker ni?



Årets sommarbild 2008 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback