Film snyggingar (Kvinnor)





Kate Beckinsale

"Världens vackraste kvinna"
Jag tror det var så jag beskrev henne förra gången.
Håller fast vid detta fortfarande. Om jag någongång blir bisexuell så ska jag, sanna mina ord, gista mig med henne ;D

Favoritfilm:

Underworld, Pearl Harbor, Underworld Evelotion





Halle Berry

Hot hot hot..

Favoritfilmer:
Die another day, Gothika





Jessica Alba

Supersöt tjej, har dock inte sett så många filmer där hon varit med. Får kanske ta tag i det  ? :)

Favoritfilmer:

Fantastc four





Kate Winslet

Underbart Vacker kvinna
<3

Favoritfilmer:
Titanic, Finding neverland






Marilyin Monroe

Om kate Beckinsale är den snyggaste kvinnan på jorden (just nu) så är nog Marilyn den snyggaste kvinnan som levat! :)

Favoritfilmer:
(Ej sett någon)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback