Film snyggingar (män)






Johnny Depp

En utav de som fanns med på min förra lista och som får stanna kvar här!
Han blir ju bara snyggare med åren så konstigt vore det om han försvann :)

Favoritfilmer:
Pirates of the Caribbean, Finding Neverland, Gilbert Grape






Edward Norton

Ännu en utav de som förtjänar att stanna på listan


Favoritfilmer:
Fight club, American History X, The incredible hulk





Jensen Ackles

Nykomling som ramlat rakt in i hjärtat.
Spelar mest i Tv serier, finns dock några få filmer han varit med i.
Själv har jag bara sett honom i serierna Supernatural samt Smalville.

Den som slår in honom i ett rosa paket och ger honom till mig kommer vara min bästa vän förevigt ;D

Favorit(Serie)
Supernatural





Jared Padalecki

Den andra huvudpersonen i serien Supernatural.
Var även med i House of wax och Gilmore Girls.

Varför han är med på listan behöver jag väl inte gå in närmare på? ;)

Favorit(Serie)

Supernatural






Taylor Lautner

Vem väntade sig inte honom på listan?
"Taylor, jag vet att du är 18år, men det är bara en siffra! Vet också att du inte kan svenska men,
Du kan höra av dig ;)"

Favoritfilm
Twilight saga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback