Ingen rast och ingen vila

Erbjuden att titta på ännu två lägenheter varav en visning har jag bokat in idag!
Vi måste verkligen bestämma oss snarast om vilken vi ska säga ja till! Tänk.. känns läskigt nära nu att det blir en flytt :) *lycklig*
Jag möblerar redan mina "lägenheter" i huvudet och funderar på vad jag ska köpa vars och dylikt. Det är verkligen flytta hemmifrån feber som gäller.. längtar sjukt mycket!

aja blir spännande och se den här iallafall, den ligger mitt i stan så det är nära och bra till allt! Har också en i öjebyn som vi kanske ska fara och titta på, om vi hinner! :)


Hur som helst, ännu en dag med konstigt väder! Det är som mulet men ändå jättevarm.
Säg mig, vad gör man en sådan dag?
Allt jag vill är ju att åka till stranden och sola och bada, detta tycks visst aldrig bli av -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback