Lägenhetsletande

Usch.. är rejält pank just nu! Lånade ut mina sista pengar till syster som behövde några extra hundra till en dator så jag var en änglalik syster och lånade ut dessa.. lite osis nu. Får bittert vänta till måndag + tisdag då pengar kommer trilla in på kontot.
Just för tillfället så spenderas all min tid utanför jobbet till att hitta en lägenhet. Går lite sisådär, har blivit erbjuden 2 visningar nu men får inte tag i någon utav de som ska visa dom. Känns lite typiskt. Dock så är jag väl inte jäätte intresserad utav någon utav dom eftersom läget är lite halvkasst men vi får väl se hur det blir :)
Är iallafall extremt överexalterad över att det känns så nära nu när jag söker för fullt. Pratar ständigt om möbler och etc etc :) Kommer bli så roligt!

Som sakt, jobbet tar upp stor del av min tid just nu och ännu mer kommer det bli den kommande veckan eftersom att jag jobbar alla dagar den veckan. Gruvar fruktansvärt mycket! Kommer dock sova gott på måndagen när jag slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback