Lättsamma ensamhet

Ibland älskar jag att vara helt ensamen. Allt blir så lättsamt.
Då får man äntligen chansen att bara ta saker som dom kommer.

Har ni några ovanor när ni är själva?
Jag har faktiskt en som jag tänkte nämna. Om jag är helt ensammen och vet att jag kommer förbli det ett tag så älskar jag att gå omkring i underkläder. Vet inte varför men det är en sorts frihetskänsla :D
Lite udda kanske? Vet faktiskt inte eftersom att ovanor är väl inte sånt man delar med sig av så ofta!


På tal om inget, jag för ett år sedan! Kan knappt fatta att håret mitt har växt ut så fort.. diggar dock den där frissyren ^^


Kommentarer
Postat av: Robin

Kanske är udda, men jag gör i alla fall samma sak. Kommer jag utifrån så klär jag oftast av mig till underkläder. Kryper hellre under en filt eller täcke om värme behövs. :)

2010-07-06 @ 12:59:36
Postat av: Caroline

Jag går också omkring i underkläder när jag är ensam. Speciellt några timmar på morgonen när jag absolut inte orkar eller vill klä på mig! Skönare att vara fri ;D haha

2010-07-09 @ 10:31:56
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback